Lloguer taquilles

L’AMPA com cada any s’encarrega de la gestió de les taquilles, assumeix el cost de la compra d’aquestes (en el cas de necessitar-ne més) i posteriorment les lloga als alumnes interessats.

El protocol a seguir per la renovació del lloguer, el lloguer nou o la devolució de les taquilles és el següent


INSTRUCCIONS A SEGUIR PER AL PROPER CURS 2019-2020


* SI VOLEU MANTENIR LA TAQUILLA DURANT EL PROPER CURS 2019-2020:

- Ompliu el DOCUMENT DE RENOVACIÓ adjunt.

- Porteu el document de renovació omplert, junt amb el rebut de la quota de soci de l’AMPA per al curs 2019/2020 i els diners de la renovació en efectiu, al despatx de l’Ampa:


Dimarts 28 de maig i 4 de juny de 10,30h a 11,30h

Dijous 30 de maig i 06 de juny de 18h a 19h.


* SI VOLEU DONAR-VOS DE BAIXA I NO RENOVAR EL CONTRACTE DE LLOGUER


- Buideu la vostra taquilla abans del 06.06.18. El contingut de les taquilles no buidades en aquesta data serà retirat, tal com preveu el contracte de lloguer signat, per tal de procedir a llogar-la a un altre/a alumne/a. El pany també es canviarà per més seguretat per a tots.

- El material recollit de les taquilles no buidades, serà conservat al despatx de l'Ampa fins el dijous 26 de setembre. Passat aquesta data serà llençat a les escombraries.

Per fer el pagament de la quota del AMPA, recordem, que es a la Caixa amb el codi 0192188.
En cas de no rebre resposta, es procedirà a canviar el pany


 
* CONTRACTAR UN NOU LLOGUER DE TAQUILLA

Signar el NOU CONTRACTE DE LLOGUER TAQUILLES i fer el pagament en efectiu al despatx de l'AMPA   en el seu horari d'atenció al Públic:

HORARI AMPA

Matins: 1ª i 3ª dijous de mes ( 10:30h a 11:30h)
Tardes: Tots els dimarts (18:00h a 19:00)


NORMES:

- El pagament de l'import fixat com a preu de lloguer per a cada curs escolar és el que consta al contracte, i el seu pagament s’haurà de fer per endavant.

- En cas que l'alumne incompleixi la seva obligació de buidar el contingut de la taquilla al finalitzar aquest contracte, l'AMPA procedirà al seu buidat i quedaran dipositats els objectes en el despatx de l’AMPA durant tot el mes de setembre.

- L'alumne serà responsable del bon ús de la taquilla i de tenir cura del seu manteniment i neteja del seu interior.

- L'alumne podrà destinar la taquilla a la guarda de material escolar i esportiu, així com a la guarda d'objectes personals, però queda expressament prohibit el seu ús per dipositar-hi objectes que per les seves característiques o composició, puguin ser considerades com a perilloses, nocives o que contravinguin les normes del Centre.

- L'AMPA NO es responsabilitza de la pèrdua, sostracció, deteriorament o qualsevol altre mal que es pugui produir als objectes dipositats en les taquilles.

- La taquilla funciona amb un sistema de pany individualitzat. La clau que facilitarà l’AMPA en el moment del lliurament, es personal i intransferible, quedant prohibit rellogar-la o fer-ne ús un altra persona que no sigui l’alumne.

- L'AMPA, a sol·licitud de la direcció del Centre, i sota la seva responsabilitat, podrà procedir a l'obertura de la taquilla mitjançant una clau mestre.

- El present contracte tindrà la durada d’un curs escolar, improrrogable, que finalitzarà el mateix dia en que acabi el curs. En cas de renovació posterior, l’alumne te dret de reserva per a la mateixa taquilla. 



Comentarios

Entradas populares de este blog

Fes-te Soci!!!

Assemblea General

Gràcies per compartir el vostre temps!!!